Akumulátor Li-ion 36V 11,6Ah BAK CL - Shark
Kód: B116BKDetailní popis produktu
Technické parametry:
Typ článků: Li-ion BAK CL
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 11,6 Ah (417Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita:** 11,2Ah (403Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení - 6 hod.
BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody)
Max. nabíjecí proud: 2A
Nominální vybíjecí proud: 20A
Max. vybíjecí proud: 40A (15s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení do 1A
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: přepínačem elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru(bez doku - v,š,d): 95x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,65 Kg
Hmotnost doku: 0,17 Kg
Akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 4A)
Nabíječka není součástí balení.
Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická STC-8127LC - STC-3pin
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: plastový dok, nabíječka 36V/2A, 2x klíček, CZ návod
Vhodné pro motory 250W až 500W.
Nemá v této verzi žádný prostor pro montáž řídící jednotky kola, tu je nutné dát jinam (brašnička, rámový box atd).
* 1 cyklus je nabítí a vybití celé kapacity akumulátoru. Pokud se například vybije z 1/2 a opět nabije, je to 1/2 cyklu
** Každý existující akumulátor má nominální kapacitu, která vychází z nominální kapacity použitých článků. Výrobci článků zpravidla vezmou kapacitu, které lze dosáhnout pouze při ideálních podmínkách vybíjení (laboratorní podmínky za stálé ideální teploty a s velmi nízkým vybíjecím prudem), a tuto kapacitu zaokrouhlí nahoru. V běžném provozu ale nominální kapacitu nejde nikdy využít nebo naměřit. Navíc výrobci měří kapacitu článku většinou až do naprostého vybití na úroveň 2-2,5V. Řídící elektronika v akumulátoru, který je stavěn na životnost článků, však kvůli ochraně článků vypíná akumulátor obvykle již na 2,9V. A proto ještě udáváme tzv. využitelnou kapacitu, tedy kapacitu, kterou lze skutečně v určitých reálných provozních podmínkách využít. Čím je vybíjecí proud vyšší, tím je nižší využitelná kapacita, zvláště u článků s vysokou energetickou hustotou. Měření využitelné kapacity probíhá při konstantním vybíjecím proudu 0,5C (½ kapacity) a pokojové teplotě.
Proč neudáváme kapacitu výrobku ve využitelné, ale v nominální kapacitě? Je to takto mezi výrobci akumulátorů dlouhodobě obecně zavedené a všichni udávají v názvu kapacitu nominální, případně alespoň tu dosažitelnou v laboratorních podmínkách. Ne každý ale z pochopitelných důvodů zákazníka informuje i o reálně využitelné kapacitě. To, že tak činíme my, neznamená, že se to týká pouze našich akumulátorů. Týká se to zcela všech, minimálně s technologií článků Li-ion.
Lze se setkat také s akumulátory, které jsou schopny dodat o něco vyšší měřitelnou kapacitu, ale dosahují toho pouze snížením hranice vypínacího napětí na 2,5V a níže. Takové akumulátory jsou určeny ale k rychlé spotřebě a jejich celková životnost se díky tomuto nastavení může zkrátit i na polovinu! Akumulátory EVA BATTERY jsou navrženy na co nejdelší životnost, kterou daná Li-ion technologie poskytuje, a takové postupy nevyužívají.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Baterie |
---|---|
Záruka: | 10 Let na rám |
Hmotnost: | 2.5 kg |
Baterie (kapacita): | 11,6 Ah |
Baterie (napětí): | 36 V |
Baterie (umístění): | rámová |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Firma E-POHONY Šikula s.r.o. je dovozcem elektropohonů a od roku 2015 také výrobcem Li-ion akumulátorů pod značkou EVA-Battery v ČR. Kromě standardních sériových akumulátorů, vyvíjí a vyrábí prototypy akumulátorů na míru. Díly jsou používáné k zakázkovým stavbám elektrokol atd.